Τρόφιμα και σνακ χωρίς ζάχαρη, υπάρχουν?

Τα τρόφιμα χωρίς ζάχαρη έχουν μπει δυναμικά στη ζωή μας, καθώς επιλέγονται από όλες τις ηλικιακές ομάδες σαν σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ρυθμίζουν τη γλυκόζη στον οργανισμό, ενώ αποτελούν την ιδανική λύση για όσους γυμνάζονται αλλά και για όσους προσέχουν τη διατροφή τους.

Υπάρχει πληθώρα προϊόντων χωρίς ζάχαρη και χωρίς προσθήκη ζάχαρης, όπως αρτοσκευάσματα (φρυγανιές, krispies, cream crackers) αλλά και γλυκά, όπως τα πολυδημητριακά μπισκότα πρωινού, τα μπισκότα Digestive αλλά και οι μπάρες Digestive Bars με μαύρη σοκολάτα. Πρόκειται για τροφές πλούσιες σε δημητριακά που αποτελούν τη βάση της μεσογειακής διατροφής και παρέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, ένα από τα τρία μακροθρεπτικά συστατικά της διατροφής μας, που αντιπροσωπεύει την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό.

Επίσης, για παράδειγμα τα Πολυδημητριακά μπισκότα πρωινού είναι μια ιδανική λύση, καθώς περιέχουν πολύτιμες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως θειαμίνη, νιασίνη, παντοθενικό οξύ, βιταμίνη Β6, Β12, Ε, φολικό οξύ αλλά και μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ασβέστιο. Τα παραπάνω τρόφιμα μας γλυκαίνουν και να δώσουν τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός για την εύρυθμη λειτουργία του. Ο συνδυασμός τους με φρούτα ή λαχανικά προσφέρει πολύτιμες βιταμίνες, φυτικές ίνες και φυσικά σάκχαρα.

Τρώγοντας ένα snack της επιλογής μας καθημερινά, μειώνουμε την πιθανότητα κατανάλωσης ανθυγιεινών ή λιπαρών τροφίμων ενδιάμεσα των κυρίων γευμάτων.

Οπότε, τρόφιμα όπως φρυγανιές, cream crackers ή τα πολυδημητριακά μπισκότα πρωινού και τα μπισκότα Digestive αποτελούν ιδανικές επιλογές σνακ για σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μαρία Κιουπσή Διαιτολόγος-Διατροφολόγος www.diatrofi.gr