Μετάβαση από 40ήμερη νηστεία σε κρεατοφαγία!

Ο άνθρωπος καταναλώνει περισσότερη τροφή  απ’ όση χρειάζεται για να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του. Κατά την περίοδο της νηστείας οι άνθρωποι ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις πραγματικές ανάγκες, αυτές που ο οργανισμός μας χρειάζεται για να συντηρήσει υγιές το σώμα μας. Τι γίνεται όμως μετά από 40 ημέρες συνεχόμενης αποχής από το κρέας, μπορούμε να φάμε όση ποσότητα θέλουμε και οτιδήποτε κρέας;

Δεν είναι τυχαίο ότι η λήξη της νηστείας έχει σηματοδοτηθεί με την μαγειρίτσα της ανάστασης καθώς είναι ένα ελαφρύ γεύμα με ελάχιστα κρεατικά και περισσότερα λαχανικά και αυτό, ώστε η μετάβαση από την νηστεία να είναι ομαλή, για τον μεταβολισμό μας.

Διαβάστε και αυτό: Η νηστεία ως μέρος της ανθρώπινης εξέλιξης

Σύμφωνα με τους επιστήμονες ο οργανισμός είναι ευκολοπροσάρμοστος στις διάφορες μεταβολές παρόλα αυτά μετά από συνεχόμενη νηστεία έχει χάσει τα ένζυμα τα οποία διευκολύνουν στον μεταβολισμό μιας τεράστιας μπριζόλας, προκαλώντας πολλές φορές ναυτία, ζαλάδα και στομαχόπονο. 

Προκειμένου να ισοσταθμίσουμε αυτή την έλλειψη μπορούμε να μαρινάρουμε το κρέας μας μια ημέρα πριν καθώς τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά όπως ο ανανάς και η ντομάτα διευκολύνουν την διάσπαση των πρωτεϊνών του κρέατος ώστε να είναι πιο εύπεπτο. Επίσης αν δεν προλαβαίνετε για μαρινάδα μπορείτε να σιγοψήσετε το κρέας ώστε να επεξεργαστούν οι πρωτεΐνες όσο το δυνατόν περισσότερο, προσοχή όχι σε δυνατή φωτιά και καεί, αλλά το σιγανό μαγείρεμα είναι αυτό το οποίο βοηθά.

Το itrofi.gr σας προτρέπει να προσέξτε λοιπόν, γιατί η νηστεία τελειώνει αλλά σκοπός είναι να ευχαριστηθούμε αυτές τις γιορτινές ημέρες και να απολαύσουμε το φαγητό μας χωρίς άγχος και στομαχικές διαταραχές,  μην τρώτε με λαιμαργία όσο κι αν επιθυμείτε ένα ζουμερό κομμάτι κρέας και προτιμήστε κρέατα ψητά και όχι τηγανητά καθώς είναι πιο δύσπεπτα. Όσο για τα γαλακτοκομικά προτιμήστε ελαφριά τυριά χωρίς πολλά λιπαρά και κυρίως ξεκινήστε δοκιμάζοντας γιαούρτι το οποίο έχει αρκετά ένζυμα, που θα σας βοηθήσουν να χωνέψετε ευκολότερα τις ζωικές πρωτεΐνες.

Πηγή: https://www.itrofi.gr